הטיפול החדשני באמצעות קרני אור כדי לחסל את הפטרת בציפורניים

למי שיש בעיה של פטרת בציפורניים, יודע עד כמה מדובר בבעיה שמפריעה לא רק אסתטית, אלא גם ממש מהווה מטרד ומפחיתה מאיכות החיים. פטרת בציפורניים היא מחלה כרונית, שקשה "להיפטר ממנה". גם לאחר תקופות של הקלה, אנחנו מגלים שלא נפטרנו מהפטרייה והיא תוקפת שוב. התסמינים של פטרת ציפורניים: גרד, תחושת אי נוחות באזור האצבעות הפגועות, הפרעה אסתטית בכפות הרגליים או הידיים, דלקות מקומיות, אדמומיות ונפיחות – ואף נשירת הציפורן. חשוב לדעת, כי פטרת ציפורניים היא מחלה זיהומית מדבקת ותלווה אתכם לאורך שנים ארוכות ותגרום סבל, אי נוחות והפרעה אסתטית משמעותית.

כבר 12,451 בדקו התאמה לחיסול הפטרת בציפורניים

בדוק התאמה

פרטיותך חשובה לנו

 

לאחרונה, התגלתה פריצת דרך בתחום הטיפול בפטרת הציפורניים, עם טיפולי קרני אור שהם יעילים במעל 85% מהמקרים. טיפולי קרני האור מבוצעים באופן ממוקד כך שהם אינם משפיעים באופן כלל מערכתי על הגוף.

הסוף לשימוש בכדורים לטיפול בפטריות

עד לא מזמן, התרופות שניתנו למי שסבל מפטרת בציפורניים כללו משחות מקומיות שרמת היעילות שלהן יחסית נמוכה, ותרופות הניטלות דרך הפה, שמטופלים רבים גילו התנגדות לנטילתן עקב ההשפעה הכלל מערכתית והאפשרויות לתופעות לוואי קיצוניות. אם כן, לא הוצג טיפול יעיל במיוחד שהוא גם מקומי וגם נטול תופעות לוואי קיצוניות, כך שלא היה הרבה מה לעשות עם פטרת הציפורניים.

 

מומלץ עבורך